onsdag 18. november 2009

Heii folkenzz !

Har ikke vært inne på bloggen på KJEMPE lenge, dette skyldes at jeg rett og slett har glemt det. Og samtidig har man alltid så mye og gjøre, da blir det dårlig tid...

Lekser, lekser, lekser og litt andre ting tar all tiden, så..

Trenger ikke å skrive på bloggen idag, men hadde lyst, bare.

Akkurat nå holder jeg på med leksa i naturfag, som skal fremføres imorgen!! Om menneskets utvikling "homo sapiens", "homo ergaster" o.s.v..kjedeliii!!!!

Huff, er ikke klar i det hele tatt, spørs hvordan det går, det er vel bare å håpe på det beste.

Men nå skal jeg gjøre meg ferdig og spise, så blir det vel natt om noen timer..

Hade!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Hei, jeg er ei jente på 15, som bor på en trivelig plass omgitt av en vakker natur og supre venner :) Jeg trives her jeg bor sammen med familien og dyrene mine :)