fredag 4. september 2009

Mine regler for god nettskikk og personvern

Nå er det enda et innlegg som kommer p.g.a lekse.
Jeg skal skrive om mine meninger og regler for god nettskikk:

-Spør alltid personen det gjelder før du legger ut bilder eller info om han/henne.
-Ikke skriv usanne tekster, hverken om deg selv eller andre.
-Hvis personen ombestemmer seg og ber deg slette en tekst eller et bilde, skal du gjøre det.
-Tenk deg godt om før du legger ut informasjon om deg selv på nettet.
-Ikke prat med mennesker du ikke kjenner.
-Avtal heller ikke å møte noen du ikke kjenner.

Dette er nok de viktigste reglene etter hva jeg mener.

6 kommentarer:

  1. Bra Susanne! :)Synes forresten bloggnavnet ditt var kjempetøft!

    SvarSlett
  2. Du har valgt deg ut både gode og viktige regler for god nettskikk. Veldig bra, Susanne. Du har fått en veldig fin blogg nå. Flott med bilde!

    SvarSlett
  3. Kjempefin start på bloggingen din, Susanne:)

    SvarSlett

Om meg

Hei, jeg er ei jente på 15, som bor på en trivelig plass omgitt av en vakker natur og supre venner :) Jeg trives her jeg bor sammen med familien og dyrene mine :)